close
Blogtrottr
批踢踢實業坊 Boy-Girl 板
 
Book your hotel early for a discount!

You can reap the rewards with great discounts at participating Pullman, M Gallery, Grand Mercure, Novotel, Mercure, ibis and Formule 1 hotels.
From our sponsors
Re: [求助] 請問我這是綠綠的嗎?我現在好難過
Aug 28th 2013, 20:01, by wannaluv

作者wannaluv (鍵盤張帝哥)

看板Boy-Girl

標題Re: [求助] 請問我這是綠綠的嗎?我現在好難過

時間Wed Aug 28 20:01:33 2013

這位 朋友 讓我來稿蘇你~ 先說這是我個人的一點見解 可能會有些不中聽的話 還請原PO見諒 誠如原PO所說 女友剛分手 然後你就跟她在一起了 在我看來 女友會跟你在一起 可能只是不想要在這分手的過渡期自己一個人而已 尤其是剛結束一段感情的時候 一下子從有人陪到單身 是需要一段時間來調適的 但是不是每個人都可以忍受這種傷心孤獨的感覺 所以她選擇了跟你在一起 至少身邊還"有個人" 有沒有想過 女友是喜歡上你哪一點呢? 還是純粹剛好你追她 她又不想要一個人療傷 所以就答應了你的要求呢? 或許 她會跟你在一起 不是因為喜歡 不是因為愛 而只是把你當成暫時陪伴的伴而已吧 如果真的是這樣的話 原PO請看開一點吧 祝福你! -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 120.126.66.185

eirihyde:w大都搞酥原po了,原po心裡應該會舒服多了(羞) 08/28 20:28

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    plolos 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()